سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پمپ شناور

پمپ های شناور یا پمپ های برقی قابل حمل (ESP) پمپ است که ممکن است در یک مایع یا مایع فرو رود. موتور بصورت هرمتیک بسته شده و در بدنه پوشش پمپ محصور می شود. این تضمین می کند که موتور حتی در صورت غرق شدن در مایع ، معمولاً آب ، آب طوفان یا فاضلاب ، عملکردی خواهد داشت. پمپ های گودال خشک زیر آب قابل نصب نیستند ، برخلاف تأسیسات پمپ چاه مرطوب ، ایستگاه های چاه خشک با آب و فاضلاب آب نمی شوند.

 

پمپ های شناوری بسته به شرایط ، دبی LPM مورد نیاز ، وضعیت سر / بالابر و همچنین تلفات اصطکاک از فاصله لوله کشی ، شیرها و اتصالات در اندازه و ظرفیت آن متفاوت است. اندازه مناسب از همه مهمتر است. برخی از پمپ های غوطه وری به صورت اتوماتیک دارای سوئیچ شناور ساخته شده در خود پمپ هستند ، سیستم های بزرگتر معمولاً برای کنترل یک یا چند پمپ روی یک صفحه کنترل و سوئیچ های شناور رله می کنند.

 

خرابی پمپ در یک کارخانه صنعتی می تواند باعث خرابی طولانی مدت شود و هزینه و وقت اقتصادی شما را به همراه داشته باشد. اگر یک پمپ فاضلاب شهری شکست بخورد ، تجارت یا جامعه شما می تواند در معرض خطرات سلامتی و جریمه های سخت از EPA باشد. به همین دلیل است که باید به متخصصان آموزش دیده ما اعتماد کنید تا مشکلات را تجزیه و تحلیل کنید ، تعمیرات خود را انجام داده و سیستم های خود را در سریعترین زمان ممکن انجام دهید. شما همیشه می توانید در تعمیرات خود اطمینان داشته باشید ، زیرا کارنامه کاری ما تضمین شده است.

 

تعمیر پمپ گریز از مرکز

تعمیر پمپ فاضلاب زیر آب

تعمیر پمپ های گردشی

تعمیر پمپ بازپرداخت

تعمیر پمپ همراه

تعمیر پمپ خلاء

 

جهت مشاوره و خرید پمپ شناور فضای خود با کارشناسان شرکت بامین تهویه تماس بگیرید یا به وب سایت شرکت به آدرس www.bamintahvie.com مراجعه نمایید.

پمپ شناور